Mest sömn...

Fridens liljor min vän!
 
Idag har jag mått bättre. Hoppas hoppas det håller i sig!! 
Tess och jag sov ända till 7:30 och det var sååååå ljuvligt. Seth vaknade redan klockan 6:00 och när Stefan vaknade vet jag inte. Han predikade idag och åkte iväg till kyrkan vid 8 tiden... 
 
Längst bak, där vi småbarnsföräldrar oftast håller oss, eftersom man måste röra sig en del - du vet gå ut och mata och söva osv - är det så härligt att vara. De små liven!!
Här sitter Tess och Hilde och leker tillsammans.
 
Efter kyrkan har vi bara varit hemma och haft det gott. Jag har orkat göra det jag inte orkade igår och det var gott. 
 
Familjen knas :). Ser ut som att Tess vill ha Seths dumleklubba.
 
Den här lilla skruttan är riktigt svår att lägga - när det än är på dygnet. Hon somnade ganska enkelt ikväll, men vaknade efter 20 minuter och var pigg som en lärka (typ). Så hon fick helt enkelt komma upp en stund till. Fialottan. Såhär glad och pigg var hon då:
 
Vi ska försöka ta tag i detta med sömnen. Hon är ju en glad, go och nöjd tjej, men när det gäller sömnen och maten är hon inte lika glad och nöjd, tyvärr. Nu sover hon iaf. Får se hur länge det håller sig ;).
 
Imorrn är det jobb igen och jag ser fram mot det!!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0