Seger

Hej hej. 
Idag har jag misslyckats med att göra lussebullar för första gången i mitt liv. Jag fick slänga alltihop. Det var inte vidare roligt, men jag får göra ett nytt försök imorgon :). Däremot har jag lyckats med minipepparkaksmuffis och pepparkakssnittar. Det får vara gott nog idag. 
 
Seth och Cornelia (vår granne) har skrivit två sånger tillsammans. De kallar sig "Slow Motion". Hihi. Så goa!! 
Idag sjöng de upp sitt alster för mig och Alexandra och lillebrorsan Sebbe. 
 
"Slow Motion" :)
 
Sebbe :)
 
Kvällen spenderades på körövning och det är alltid lika gott att få sjunga!! På söndag sjunger vi i vår kyrka. 
 
Nu till titeln på detta inlägg. Vilken seger? Jo denna:
Denna att Tess har börjat äta välling!!! IIIII, hur underbart är inte det!?! Hon började i tisdags, men jag har inte velat säga något eller kunnat tro att det är helt sant, men nu, när det gått så många dagar tänker jag att det inte kan vara bara något tillfälligt utan något som håller i sig!! HURRA!! "Plötsligt händer det"!!! 
Ljuvligt och underbart!!
 
Stor stor kram!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att hon äntligen äter välling! Det underlättar ju livet lite!
Lycka till med lussekatterna vid nästa försök!

Svar: Det är helt ljuvligt!! (Lussebullarna blev bra denna gång) :)
Maria

2013-11-28 @ 21:50:39
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Alexandra

bra, då kommer vi på smakning i morgon 😉

Svar: Hihi, välkommen :)
Maria

2013-11-28 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0