Snabbt

Tittar bara in snabbt innan jag kraschar i sängen. 
Imorgon är det dags för PLU i Västerås. Så hela dagen kommer spenderas där för Tess och mig. Farmor och Seth kommer vara hemma med friidrott och mys. Stefan kommer vara på en begravning i Borlänge. Så det är fullt upp. På söndag har vi ju barnvälsignelsen så jag hoppas jag kommer höra av mig på söndag kväll igen.

Dagen har gått i ett med bärande av Tess, baka tårtor och städning. Farmor kom ikväll så jag har hunnit prata lite med henne också :).
Jag håller på med mission få Tess att ta flaska. Hon tycker om att dricka vatten och nu har hon börjat dricka vatten ur flaska. Kanske det någon dag även kommer gå ner lite välling... Hoppet är ju det sista som lämnar oss, eller hur ;).
 
 
 
Sov så gott och hoppas du får en bra helg.
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Lycka till med flaskätandet! Man får aldrig sluta hoppas! Och jag hoppas ni får en fin barnvälsignelse!

Svar: Tackar :)!!
Maria

2013-11-09 @ 23:03:19
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0