Bildkavalkad

Oj oj. Jag hinner visst inte med. Jag hade tänkt hinna blogga på förmiddagen idag, men hann inte med. Men nu kommer en massa bilder från våra seansate dagar. 

I lördags var ju Stefan i Forshaga och för att göra det smidigt för mig så fick Seth somna i Stefans säng. Såhär såg det ut. Mina fina skruttar:
 
På söndagen var det gudstjänst, då Stefan predikade. När vi kom hem var vi alla trötta, efter klockomställning och lite sömn av olika anledningar. Så vi spelade Domino och chillade i soffan. 
 
Tessen var med på sitt sätt. 
 
Seth och Frodo hänger ihop som vanligt :)
 
På måndagen åkte jag och jobbade och lämnade de andra tre hemma (det är ju novemberlov). Jag fick det här fina kortet skickat till mig under dagen. 
Härligt att allt går så bra.
 
I tisdags var det full rulle. På förmiddagen förberedde jag och Alexandra inför kvällens höstfest. Så kul!! (Bilder kommer lite längre ner.)
Mitt på dagen drog vi ner till Strike och bowlade en timma och åt lunch. Vilken härlig stund!!!
Killarna slog mig stort, men jag hade roligt ändå :)
 
 
 
 
Sen, väl hemma, började vi fixa och duka till festen. 
Suddig bild tyvärr, men det såg lite härligt ut irl. 
 
Alexandra fixade ätbart spindelnät. :)
 
Ansiktsmålning på g.
 
 
Efter maten, som var kyckling, hasselbackspotatis, grönt potatismos och korvfingrar, dukade vi upp ett godisbord.
 
 
Älskar kattlådan:
(Mariekex och chokladbollar). Ni skulle sett barnens min när jag åt en chokladboll innan de förstod vad det var. Mohahahaha. 
 
Det här är också chokladbollar med vit marsipan utanpå. 
 
Jag tycker det blev riktigt lyckat. De hade roligt. Seth hade frågesport och kolaremstävling och så dansade de och hade uppvisning. Riktigt mysigt och många härliga skratt.
 
Barnen somnade glada och goa. Seth fick somna i Stefans säng igen för ett par andra vänner kom hit och pratade och umgicks en stund och då ville ju inte Seth lägga sig. Så han blev helt enkelt mutat och somnade så gott så ;).
Kolla in stilen:
Suddig bild igen.
 
Idag har så Seth och jag äääääntligen haft en mamma-son date. Det har varit ont om dem på senaste tiden. Men idag blev det så av.
Lyxig?? middag på Burger King. 
 
3D bio, filmen "Turbo", med popcorn och dricka.  LOVELY!!!
 
Nu väntar vi på att hemgruppen ska komma hit. 
 
Så jag ser tillbaka på ett gäng härliga, roliga dagar!!
 
Säger hej för denna gång med en bild på Gandalf, som la sig i den minsta lådan hon hittade :)
 
Ha det så gott och vi ses imorgon igen, hoppas jag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna (Livet enligt Johanna)

Kattlådan var ju helt underbar! Måste bakat något med barnen imorgon, jag har visst lovat det!

Svar: Visst är den fantastisk - och äcklig :)
Maria

2013-10-30 @ 22:03:56
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Linda Sköldenström

Hej Mia!
En fråga bara, all reklam som läggs upp på din blogg, kan du styra något över den? Att den måste finnas förstår jag men går det att säga nej till en del och välja bort? Jag tycker det är oerhört störande att få en man i blickfånget som ligger i bara kallingar och spretar med benen. =Lindex.
Jag har fått nog av porr i mina dar och den här bilden klassar jag som helt klart provocerande! Det är ju självklart inte ditt fel men jag tänkte att du som bloggens ägare kanske kan påverka reklaminnehållet? På Facebook kan man ju det, inte välja bort helt men väja bort sånt man inte gillar.
Hoppas du tar det här på rätt sätt. :-)
Kramar!

Svar: Helluuu. Nop det går inte att påverka. Eller jo om jag börjar betala för bloggen så blir det ingen reklam alls, men jag är inte riktigt där... Kram
Maria

2013-11-02 @ 07:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0