God natt

Hej hej hallå.
Hur har din helg varit?
Vi har haft en amazing helg på alla sätt! Men nu är vi trötta. 
 
Idag var vi i kyrkan vid 9 tiden igen. Johanna och jag sjöng på mötet så vi träffades för att öva. Barnkören Salt sjöng också och skulle också träffas innan, så vi åkte ner tidigt alihopa. 

Salt sjunger. 
 
Sen var det barnvälsignelse också. Tre bebisar idag. Det är ju väldans många bebisar i vår kyrka i år. Och än har alla inte fötts, som ska födas i år. Härligt!! 
Men tre välsignades idag alltså. Suddig bild...
 
Nä, jag jobbar imorgon, så det är bäst jag går och lägger mig och säger hej till kudden.
God natt!!
(Avslutar med en bild på Tess, som jag visst brukar göra...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0