Halli hallå!

Oh, vad jag skulle behöva en hostfri och amningsfri natt nu. Jag skulle behöva få sova! Jag är trött. I och för sig orkar jag med dagarna ganska bra ändå, men det skulle va bra skönt att få sova!!
 
Idag har jag haft en mycket trevlig dag ändå och det är ju bra. 
Alexandra kom in hit och så fikade vi och planerade lite inför en liten fest vi ska ha tillsammans med familjerna på tisdag. Det blir riktigt nice!! 
På eftermiddagen kom hennes barn och hon själv in hit en liten sväng igen! När vi sedan skulle vi till kyrkan för en Green Houseträff ville Seth inte följa med utan ville fortsätta leka med Cornelia och Sebastian, så han fick följa med in till dem. Jättebra! Så Tess och jag åkte dit. Stefan kom från ett annat möte direkt dit. Calle var också där (en härlig "ettåring to be" i kyrkan). Han blev så glad när han såg Stefan att han sträckte sig mot honom och ville sitta i hans knä. Gissa om Stefan var stolt och nöjd :)
Stefan och Calle.
 
Nu ikväll försökte jag få till en syskonbild, när Tess ändå satt hos Seth. 
En såndär bild där båda tittar in i kameran och ser glada ut... det är inte lätt det. Men detta är nog närmare verkligheten. Eller hur? :)
Mina fina...
 
Ja, just det. Den här bilden vill jag ju visa också. 
Så fridfullt det ser ut. Och skönt. Jag vill också sova sådär skönt :).
Ha det så gott min vän!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Jag hoppas du får sova gott i natt!

Svar: Tack! Liiiite bättre sömn. Älskar din julblogg :)!!!
Maria

2013-10-24 @ 22:17:06
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0