Jobbdag

Hej hej hallå! 
Idag har varit en jobbdag. Tess och Stefan har varit hemma, Seth har varit i skolan och sen hos kompis och jag på jobbet.
Oj, vad jag gillar mitt jobb och mina jobbarkompisar! Faktiskt! Men det är gruvligt skönt att känna, när man kommer hem, att det är en vecka kvar till nästa gång. Nackdelen med att bara jobba en dag är att man måste hinna allt på en dag. Men jag tycker det är en grym förmån att få göra såhär. Det är ju inte alla jobb det fungerar på.
Jag vet faktiskt inte om jag har berättat här på bloggen vad jag jobbar med... Men jag är kurator. I Fagersta var det inom psykiatrin, men nu är det på en vårdcentral. Kanske har jag berättat det, men nu är det sagt igen. 
 
Hoppas din start på veckan var tillfreds :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0