Kompismys

Goder fredagkväller.
Jag fick sova liiiite bättre natten till idag, men önskar fortfarande lite mer sömn och att få bli helt frisk. Nåja, det blir jag ju förr eller senare. 
 
Idag åkte Tess och jag iväg och träffade Ulrika och Hilde. En riktigt mysig förmiddag. 
 
 
 
Barn är för härliga att titta på!!! Hur de pratar, leker, tittar på varandra redan nu. 
 
Tess fick låna Hildes dator :)
En ny bloggare kanske? Eller författare... Eller ekonom... Eller...musiker...eller... Ja, det blir spännande att se :)
 
Sen for vi och hämtade Seth i skolan och spenderade eftermiddagen hemma. 
 
Seth är lik sin mor och hittar på en del knasigheter och vill helst ha det på kort:
Varför inte liksom..? 
 
Sen iväg till VIPS. 
Vi var tidiga, så Tess och jag väntade med Seth på att det skulle komma lite fler barn och ledare. Och under tiden spexade han och ville va med på kort :)
 
Tess fick va med såklart. 
 
Sen åkte Tess och jag till Marieberg, för att handla vantar, skor, träningskläder osv osv osv. Hon fick hänga på min mage när vi gjorde Marieberg osäkert. Mycket smidigt. 
 
Sen har det varit vanlig fredagkväll här hemma med att söva Tess, ge Seth kvällsmat, sedan fredagsmys, lägga Seth, ha lite egentid och sedan sova. Så nu är det nog dags att försöka sova!!
 
Hoppas du får en bra helg!! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0