Ny dag, nya möjligheter

Fridens liljor.
Dagen idag har varit ok. Jag blir bara riktigt trött på kvällarna nu. I kväll kan det kanske bero på att Tess vaknade 5:20 i morse...
 
Ja, ja. VI har haft en bra dag idag. Alexandra var här på förmiddagen och efter skolan följde en klasskompis med Seth hem. Mysigt! 
 
De lekte och så spelade de in en film :):
 
 
En film de gjort alldeles själva, med lite kamerahjälp från mig :) Titta och njut på "Den Försvunna Skatten" av Minella och Seth. :) hihi. 
Jag ser nu att alla filmer jag lagt upp på Youtube spelas upp efter den film jag ville visa. De har ju gjort om Youtube, sedan jag var inne senast, så jag har inte hunnit lära mig det än, så nu kommer alla filmer å rad. Men du måste ju inte titta på dem utan det är bara att sätta på paus :).
 
Jag gillar ju att baka och hittade ett härligt recept, som jag var tvungen att prova. En choklad/mockatårta. 
Galet så god den blev! Men mäktig, så man vill inte äta några större bitar och det är väl egentligen rätt så bra det. 
 
Den här lilla strumpan har bara sovit två korta stunder idag. Jag förstår inte hur hon orkar. Hon verkar int ebehöva så mycket sömn som genomsnittsbebisen...
Men nöjd och glad är hon ändå.
Fullt fokus.
 
Nu sover båda barnen i våra sängar. Stefan är iväg och kommer hem imorgon igen, så Seth sover, som han brukar när Stefan är borta, i Stefans säng. 
Jag hoppas på en bra natt med mycket sömn. :) (Hoppas kan man alltid). 
 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0