Perdsjös

Hej hej.
Nu börjar snart Elementary, och det vill jag titta på, så det blir ett snabbt inlägg. Tyvärr blev bilderna suddiga. De är tagna med Stefans telefon, smsade till min telefon och så in i datorn... så jag antar att det är därför de är lite suddiga. Jaja, de får hänga med i detta inlägg ändå. 
 
Igår kväll somnade Tess jättetidigt - det gick inte att hålla henne vaken - och då blev det förstås så att hon vaknade och det gick inte att söva om henne. Så då fick hon vara med när Seth nattades och det gillar han. 
Syskonen :).
 
Idag har jag jobbat igen. How I love my job!! Men man blir trött och sliten. Familjen hämtade upp mig på jobbet och så åkte vi och hälsade på härliga Elina och Oscar Perdsjö och deras lilla Alma också förstås. 
 
Go mat och gott sällskap bjöds det på!
 
Sist vi sågs tänkte Oscar att han och Seth ska spela hockeyspel, så det plockades fram.
Jag tor minsann att Seth fuskade lite vid tekningarna :) Alma ville också vara med och spela (förstås ;)). 
 
En riktigt mysig eftermiddag!!! Den tackar vi för :)
 
Hoppas din vecka startat bra!! Måndagar är ju sällan särskilt roliga, men hoppas du känner mod och kraft inför veckan som kommer.
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0