Napp

Idag hittade jag en ny sorts napp på Apoteket. Vår tösabit vägrar ju även napp, inte bara flaska... 
Jag vill gärna att hon tar napp. 
Varför? 

Jo,
- det vore skönt att hon får tröst från något annat än mina mjölkmadkiner
- när hon blir äldre och t ex slår sig, så tröstar napp bra
- när hon vaknar på natten kanske hon kan somna om när hon får en napp att suga på

Ja, det finns många anledningar - fler än de jag skrivit...

Nu är det så att idag har hon tagit denna nya napp. (Ett litet litet hurra för det, men dock inte för stort då vi inte vet hur det går imorgon 😉 Jag har blivit vis av erfarenheten...)

Såhär ser den ut iaf:
Hihi otroligt ful, men funktionell. 

Nu önskar jag dig god natt!! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det måste ju nästan hänga ihop det där, att inte vilja dricks välling och att inte ta napp. Jag har haft en som älskat bägge och en som avskytt bägge!
Jag håller med dig, det är smidigt med napp! Ett stort fårskinn, som Oskar hade, är inte lika smidigt :)

Svar: Jag tror också det. Visst är det märkligt att de kan vara så olika i detta. Tänk vad smidigt om alla barn tog napp och flaska utan problem :)Kram
Maria

2013-09-27 @ 07:00:30
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Hipp hipp hurra (jublar jag lite försiktigt viskande) Hoppas det håller i sig att hon gillar den nya fulnappen...hehehe!!

Typiskt vad varm och go hon ser ut när hon ligger och snusar och sover sådär. Man har lust att sätta tänderna i skinkan på´na ;o)

Kraaaaaaaaaam!!

Svar: Visst vill man!! Man kan nypa och pussa på de där benen hur mycket som helst!!Kram pårä!!
Maria

2013-09-27 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0