Vår lördag

Helluuuu kära vän! 
 
I förmiddags/morse åkte vi ut till Mosås och Stefan tog vår husvagn till ett ställe där vi kommer förvara den när vi inte använder den. Jag och barnen stannade kvar hos Marcus och barnen. Lovisa pluggade inför sitt prov på måndag. 
 
Hugo och Seth spelade Wii.
 
Tess sov en stund.
 
Molly underhöll mig :)
 
Molly såg hur Alva gjorde för att busa med Tess och så gjorde hon ungefär på samma sätt...
Så rolig min!!!
 
Tyvärr blev det ingen bild på Alva. Ytterst slarvigt av mig.
 
När Stefan var klar med husvagnen skjutsade jag och Tess honom till Sannahed och motorstadion där. För där var det Speedway och Alexander körde (som Stefan jobbar en del med). 
Efter lunchen åkte jag och barnen dit också för att kolla på matchen. Alltid lika roligt och det är allt en speciell känsla när man känner lukten (som egentligen är rätt så illa) av alla motorer. Jag gillar´t. :D
 
Alexander.
 
Seth tycker alltid det är lika roligt :). 
 
Tess var på sin första Speedwaymatch och hon var nöjd hon också. 
 
(Jag förstår inte varför en del bilder blir åt fel håll, sorry för det! I telefonen är de åt rätt håll, men i datorn är det åt fel håll. Märkligt!) 
 
La familia, minus Stefan, som var i depån. 
Seth satt så nära depån han kunde en stund och åt sin hamburgare. Älskade onge!!
 
Det gick bra att sova även i oväsendet :). 
 
Najz... haha, jag ser så hysterisk ut. 
 
Tess i depån. (Efter matchen förstås). 
 
I eftermiddag har jag bakat en del och så har vi mest tagit det lugnt. Skönt! Tess har haft en sån där kräkafton så nu går tvättmaskinen för fullt, men eftersom vi bor i lgh får vi nog fortsätta tvätta imorgon. (Täcken och lakan och sånt). 
 
Jag hoppas du haft en god lördag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det finns andra som tvättar sent på kvällarna, så någon gång är väl ingen fara :))

Svar: Bra att höra ;) Kram
Maria

2013-09-14 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0