All alone

Inte helt ensam förstås, för jag har Tess och katterna hos mig. Men imorse åkte ju Seth och Stefan iväg till Alingsås för att hälsa på Olof. Härligt. De verkar ha det jättebra där. Tyvärr har Seth blivit galet hes och det var så allt började för Tess... Hoppas hoppas att han inte blir sjuk!!! Jag vill inte heller bli sjuk!! Jag ska sjunga på söndag och vill verkligen kunna göra det! Det var länge sen nu så jag hoppas det går vägen.
 
Här är mina två grabbar!! Glada och nöjda med tillvaron.
 
När de åkte gick Tess och jag vår promenad och hon somnade så skönt i vagnen.
 
När vi kom hem hälsades vi välkomna av Gandalf - som vanligt. 
 
Dagen har rullat på och vi har haft det bra. 
Det är så skönt att se Tess le igen och ha den där busiga blicken, som hon inte orkat ha på så många dagar.
Skönt soffhäng.
Piggare och piggare för var dag. Men när hon busar runt för mycket får hon jobbiga hostanfall. Så jag försöker hålla henne lugn, men det är inte det lättaste. 
 
Det känns så bra att vi är på väg mot påsken. Jag älskar påsken. Det är ju liksom kärnan i den kristna tron. Det var då det viktigaste hände, att Jesus dog och uppstod. Om han inte gjort det hade vi inte kunnat vara hans barn och vänner. Sen är det ju inte fel att man är ledig fyra dagar... Men i år påverkar ju inte det mig, eftersom jag är föräldrarledig mest hela tiden utom en dag i veckan. Hihi. Gott liv man har!! 
 
Avslutar med en selfie - en grynig sådan - idag igen... Den osminkade sanningen... Vart är världen på väg?? Haha. 
Stor kram från mig!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Galet snygg fru jag har!!!!

Svar: Love you!!
Maria

2014-04-15 @ 21:25:27
Postat av: Alexandra

Ja vekligen. Så snygg och en underbar människa.
Love u too

Svar: Tack goa!!
Maria

2014-04-15 @ 21:37:02
Postat av: Karin

Vacker du är! Samma busiga blick/glimten i ögat som Tess tror jag.. Skönt att det vänt för henne. Kram.

Svar: Oh, vad du är go!!! Tack
Maria

2014-04-16 @ 08:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0