Alphadag

Idag har Tess och jag varit på alphadag i kyrkan. Stefan och Seth var i Avesta. Stefan på en ledardag i kyrkan och Seth hos bår vänner Jonas och Ullis och lekte med Lucas och Oliwer. Härlig dag!!

Jag var lite splittrad under dagen för det är svårt att sitta och lyssna samtidigt som man ska springa efter Tess. Det blir framförallt svårt i samtalsgruppen när man ska sitta och prata och samtidigt springa efter henne. Men jag är glad att jag var med. 




Full fart hela tiden. 

När vi kom hem doftade vi i soffan lite :). 
Skönt och välbehövligt.

Sen kom killarna hem lagom till Gladiatorerna så vi kollade på det och hade en go kväll. 

Hoppas din dag varit bra!! Nu ska jag ta och sova och hoppas att huvudvärken försvinner med sömnen. 
Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0