Annandagen och nästan 20 grader varmt!

Hej min vän! 
Alltså idag har det ju varit galet fint väder här i Örebro! LOVE IT!! 

Förmiddgen börjades med härligt besök av två familjer med två söta ettåringar. 




Familjerna Sjödahl och Strandhs med Hilde och Kerstin. Vi hade en mycket härlig stund!! Tack för att ni kom!!! Är så glad för er!!!

Tyvärr börjar förkylningen sätta sig och det värker lite i kroppen och jag är allmänt trött. Och Stefan har dragits med en eländig huvudvärk hela dagen. Så det var lätt att under eftermiddagen känna att vi stannar inne och ligger på soffan. Men det känns inte bra att bara vara inne när det är så fint väder! Så vi packade lite fika och åkte iväg till Sörön efter tips från Lovisa. Vi har inte varit där förut och det var en angenäm upplevelse 😊.

Jag försökte få lite fina kort på barnen i vitsippehavet...





Och sen en bild när de låg ner... Det gick sådär:
Tess var inte jättepepp på att va med, haha.

Och så försökte vi oss på ett familjekort...
Haha gick sådär det med... 😊.

Vatten är viktigt i värmen.








Oh vilken härlig eftermiddag det blev trots att vi inte är så pigga!

Nu ska snart Seth stoppas ner i säng. Tess sover och vi lär inte bli långvariga uppe heller. Nu börjar vardagen igen efter en härlig påsk!! 

Jag hoppas du haft en fin helg!!!
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0