Good Friday

Idag vänner firar vi en av de viktigaste dagarna!! Good Friday! Det låter lite bättre än Långfredag.
Den dagen då Jesus dog för alla oss för att vi ska få liv!!

Kärlek på högsta nivå!!!
(Tavla som Tabita Holmqvist har målat). 

Hur har din dag varit? Vi har haft det gott. Imorrn ska det gås påskkärring/gubbe så barnen har målat teckningar att ge bort. (De ska bara gå till folk de känner och med vuxen i släptåg). 
Pysselstuga. 

Och så lite fika på det. 

Det är skönt med ledighet! Eller hur?
Vi har haft en rätt så soft dag. 









Och så fika på balkongen! Härligt! 

Inte den finaste kycklingen kanske, men lite rolig :).


Det var sommarvarmt när solen var framme! Härligt!!!

Måste ju också visa Tess nya hatt. (Bild från igår) Kan va den sötaste jag sett... 


Hej Frodo. 

Nu är barnen i säng och Stefan och jag ska titta på första filmen från serien "Bibeln". Den gick förra året vid påsk och går även i år. Har du missat den så går det att titta på SVT play. (Eller göra som vi och låna svärmors dvd hihi). 

Ta hand om dej min vän!!!!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

En underbar dag 😃😃😃

Svar: 😊❤️
Maria

2014-04-18 @ 20:17:23
Postat av: Mummen

Vill bara säga hej och önska er en fortsatt fin helg.
Roligt att se att Tess är piggare och glad igen.
Lycka till med påskgumma/gubbe promenaden.
Ni är välkomna hit. 😊 kram

Svar: Detsamma mamma!!!! ❤️
Maria

2014-04-18 @ 21:22:26
Postat av: Helena

Åh så söt hon är i den lilla hatten! Jag och maken har precis sett första avsnittet av "Bibeln"; tyckte om den, men lite synd att en hel del inte hanns med/försvann. Önskar dig och de dina en fortsatt fin helg! Kram

Svar: Tack!!
Jag tänkte detsamma om filmen. Vi är inte klara än för vi blev för trötta ;) småbarnsföräldrar som vi är :)
Hoppas du får en fortsatt härlig helg!!!
Maria

2014-04-18 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0