Kyrka, spel och bus.

Hej hej. 
Idag har varit en bra dag. 
Jag har väldans ont i nacke och axlar bara. Jag var nämligen hos sjukgymnast i fredags pga tjutet i öronen och för att nacken fick sig en törn när jag fick hjärnskakningen. Hon tryckte och grejade och nacken mår inte bra, särskilt på vänster sida, där jag fick smällen. Så hon hittade lite punkter att trycka på och löste upp lite spänningar. Så nu har jag ännu ondare, vilket är vanligt när man börjar greja så nacken ska må bättre.
Men annars är det en riktigt bra dag!!
Jag orkade vara i kyrkan även om jag blev trött! Glädje!! Vi har hunnit spela spel tillsammans Steff, Seth och jag och vi har haft en skön eftermiddag ihop! Härligt!!!

I kyrkan välkomnades nya medlemmar idag. Seth blev ju offentlig medlem när han döptes så han välkomnades idag:).



Tess springer ju mest runt nu så man blir alldeles svettig att springa efter ;). Hon är numera social på håll iaf, även om hon inte sätter sig i folks knä hur som helst (bara de hon känner och de hon får välja själv). 
Men pratar och charmar på håll, det gör hon.  
Här är hon med barnkära Mats.


Visst är det härligt med församling och att vi är olika åldrar, olika människor och ändå familj!? Det älskar jag hos församlingen!!! 

Efter lite chili con carne blev det alltså Skip-Bo och en kopp kaffe! 

Somliga sov en stund... Inte så konstigt eftersom han gick upp med Tess vid 5 och lät mig sova!! Jag vaknade av mig själv vid 8! Väldans skönt!!!


Ett par strumpbyxor fungerar bra som halsband. :)

Bus som vanligt! 


Haha.

Så blev det glädje när Liverpool gjorde 2-1 mot... Tja, något lag.
Målglädje! 

Nu blire te och Mästarnas Mästare!
Ha det gott min vän!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0