Påskafton

Oh vilken härlig dag!!! Vänner, familj, väder - ja allt har varit så gott!!!! 

Tess och jag började dagen vid 5:30 och det var ju lite tidigt förstås... Men dr Phil höll oss sällskap så det gick ok ändå ;).

Efter frukost fick barnen leta efter sina påskägg. Eller Seth letade och när han hittat sin la jag Tess ägg där hans varit så att hon skulle hitta den.

Leta leta...


Gandalf hjälper till.

Hm...


Däääär!!!

:)

Stackars katterna fick inga ägg... Gandalf stryker sig mot Seth här, men inget får hon ;) hihi. 

En chokladboll till Tess... Mmmmmm (hon åt inte upp hela). 

Sen var det dags för att gå påskgubbe/kärring tillsammans med grannarna. 
Min fina gubbe!

Mina fina barn! 
Mystessen! 


Alla fina kärringar och gubbar samlade! 

De målade ju teckningar igår som de gav till de vi gick till. (Bara känt folk). 

Framåt eftermiddagen åkte vi till Mosås och bror med familj för Påskmat. Oj, jag är fortfarande mätt!! 

Gott gott!!

En liten promenad till en fin gårdsbutik fick det bli efter maten för att "skaka" ner maten lite för att kunna äta efterrätt!! Hehe 
Tåget fick vi vänta på både dit och hem. 


Oh vilket härligt väder att va ute!!!

Nu är det Gladiatorerna med mina grabbar! Så ha det så gott och jag hoppas från hjärtat att du haft en bra dag!!!

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0