Sömn - igen

Tess är ju inget vidare på det här med att sova mycket och länge... 
Nu har vi ändå haft ok läggningstid på henne (kanske tagit i snitt 30 minuter att lägga henne) sista månaderna. (Du som varit med länge ver ju att läggning och nätter varit väldigt jobbiga... Och nätterna är väl inge vidare än heller). Men nu kan det ta upp till en och en halv timma att lägga henne... Så drygt. Särskilt när man är ensam hemma och har en Seth som sitter själv vid tvn och väntar på att bli lagd oxå. Jag förstår inte hur vi ska göra... Stressen jag främst lider av handlar om Seth inte att det tar tid med Tess... 

På tal om sömn så har min sömn blivit lidande sista nätterna pga tinnitus. Trist! Idag träffade jag läkare pga tinnitusen som jag fått efter hjärnskakningen. Det finns dock inget att göra, vilket jag egentligen visste men jag vill ju ha allt dokumenterat efter den där hjärnskakningen. 
Om besvären finns kvar efter sommaren så ska jag bli remitterad till en tinnitusmottagning på usö. Jag hoppas det går över av sig självt särskilt nu när det påverkar sömnen, vilket det inte gjort förut.

Nåja det blir nog bra med detta också förr eller senare.

På tal om något helt annat...
Barnen fick korv och mackaroner idag. De fick det igår i Mosås också, men de åt så bra så det fick bli det idag med... Fantasi? Nop - inte idag. 

Smaskens.

Måste visa en bild från alphan igår på Alex och mig... Leopardmönstrat ska det visst va haha.

Pantertanter... Haha



Nu hoppas jag fialottan somnar snart så att Seth kan få lite uppmärksamhet...
Hoppas du får en fin helg!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhh vad snygga vi är 😀😀

Svar: Absolut!!
Maria

2014-04-26 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0