Trött och Mosås.

En trist natt blev det... Min tinnitus var värre ån någonsin. Dessutom var Tess orolig efter sprutan. Så det blev ca tre timmar. Så vi hoppade öppna föris och jag passade på att sova när Tess sov på förmiddagen. 
Tess är inte heller helt pigg efter sprutan igår. Lite varm, lite trött och gnällig är hon allt.

När vi hämtat Seth i skolan åkte vi till Mosås där mina föräldrar är barnvakt till brorsans barn när de är i London 🇬🇧.
En promenad i solen är aldrig fel!!! Så vi gick med barnen till en lekpark och fikade och barnen lekte en stund. 
Alva kör Tess så lugnt och fint! 

Gungan är roligt. Men Tess verkar bli lite illamående av det tyvärr.

Fika.

Lek.

Titt ut.



Fina barnen!

Fina kusinerna!

Hemma lästes det böcker.
Morfar, Tess och Seth. (Som vi inte såg mycket av... Hugo och Seth håller sig för sig själva mest hela tiden.)


Mormor och Tess läser lite.

Nu väntar jag på att alphan ska börja i kyrkan. 
Ha det så gott min vän!!! 


Kommentarer
Postat av: Mummen

Tack för en mysig eftermiddag.
Så roligt att träffa er en stund .
Kram

Svar: Tack själv!!!!! ❤️
Maria

2014-04-24 @ 20:13:34
URL: http://mummen.blogspot.%20com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0