Valborg

Hej hej.
Hoppas du haft en bra dag!!
Det har vi haft! 
 
Idag blir det mest bilder! Så håll till godo :) 
 
Hon gillar att ha mina klänningar och går runt med dem och tittar sig gärna i spegeln. Mammas tjej :).
 
Tess rum börjar ta form. Roligt. Hon går omkring och pekar på saker och säger "Tess" :).
 
Idag tog jag och Johanna en skön promenad. Kaffet fick vara med :).
 
Vi såg såna här söta.
 
Mamman hade ca 15 stycken små. Hoppas att så många som bara möjligt överlever!!
 
Tess säger hej till änderna. Tyvärr hade vi inte något bröd med oss. 
 
Kolla så vackert!!
 
Katterna tar det lugnt, som vanligt (förutom när vi lägger oss, för då drar de igång och jagar varandra genom hela lägenheten och river gärna grejer under tiden). 
 
Kvällen spenderades på andra sidan väggen. Där bjöds det på grillad kyckling och potatis. 
 
Tess åt med gaffel för första gången. 
 
Fina, härliga grannar!!
 
Tack för att vi fick fira Valborg med er!!
 
Trött och lite febrig Tess tillsammans med Cornelia. 
 
Jo, Tess visade sig ha feber nu ikväll. Får se om det blir något mer eller om det var tillfälligt. Hon har varit pigg och mestadels glad, men lite gnällig och varm och tempade, som sagt. Får se hur hon mår imorgon.
 
Eftersom hon inte var pigg stannade jag hemma och la henne när de andra skulle se brasan tändas. De stannade inte jättelänge kan jag säga. Det åskade, regnade och haglade. Skönt att va hemma :).
Men vi fortsatte att umgås hemma hos dem. Underbart med Babywatch! 
 
Nu ska jag säga hej till min kudde. Är galet trött.
 
God natt!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0