14 år

Idag är jag särskilt tacksam för de 14 år som gått sedan jag sa Ja till världens bästa man för mig!! 
Vilka bra 14 år vi haft.
Vi har gråtit och skrattat tillsammans. Vi har verkligen mött många saker tillsammans. Sorg, glädje, förväntan, besvikelse, sjukdom osv. I allt har vi haft varandra. Helt otroligt amazing alltså!!! 
Jag är sjukt tacksam!!!
Och att dessutom komma hem till god lagad mat och tre röda rosor och me lite godsaker som väntar när båda barnen somnat. Mmmmmm 

Dessutom var barnen så mysiga i morse när jag åkte till jobbet.
Sånt är värmande i hjärtat!!

Alla fina kommentarer på fb och instagram värmer oxå! TACK!!!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis på bröllopsdagen. Kram♡

Svar: Tack !!! 😊
Maria

2014-08-06 @ 00:16:18
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0