Besök och badhus

Vi åkte till Gustavsvik när jag kom hem från jobbet (jag jobbar kort dag på fredagar) och hade en otroligt härlig stund där! Det gick jättebra med båda barnen! Lovely!!! Men man måste ju va två vuxna för Tess kan man ju inte precis ta med i forsen... Seth ville iof vara i det varma, småbarnsvattnet och leka med Tess också, men inte hela tiden förstås. 

Sen kom mamma och pappa och åt paj med oss. Det var roligt att få ses en stund. Det var riktigt mysigt att få sitta och prata lite. 

Och så har vi har haft en härlig myskväll med Frost och dipp. Härligt!! 

Nu hoppas och ber jag att Tess börjar sova bra, för sömnlösheten som vi haft nu i snart ett och ett halvt år tär en hel del! Inatt är natten då hon inte kommer få någon välling... Vi räknar med gråt... Stefan tar natten eftersom hon vet att mig kan hon "köra" mer med. Jag sover på soffan och så ska Stefan få sova imorgon bitti. Det kommer nog inte göra att hon sover mer för hon är ju orolig i sömnen men vi måste ändå få bort vällingätandet på natten. 

Nu ska jag stänga mina blåisha ögon och få så mycket sömn som det bara går! 
Kram 


Kommentarer
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Hoppas natten gått bra!

2014-08-16 @ 09:28:36
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0