Forshaga

Oh idag har vi haft en bra dag!!
Vi åkte och hälsade på våra vänner Magnus och Hanna i Forshaga.  Vi brukar ju inte ha så mycket tid att åka iväg på helger, men nu när inte Stefan jobbar har vi tid att hälsa på vänner lite överallt. Och vilken go dag vi haft!!! Vilka fina vänner!!! Vad synd att man inte träffas oftare bara, men roligt att det blev av idag! 

Tess på väg ut till bilen imorse.

Katten Stella, Seth, Tess och Smilla. Zacke var inte med här i rummet när kortet togs och så insåg jag att han kom inte med på något kort... Typiskt.

Vi hade sådär goa samtal, som man blir upplyft av och det var så gott. Dessutom fick vi en galet god köttgryta :).

På eftermiddagen följde vi med till deras kyrka. Det år svårt att få med stämningen på en bild, men det var en fantastisk gudstjänst med underbar lovsång och jag är så glad för den!!!

De fick sätta fram fler stolar för det fyllde på :).


Sen fick det bli en Forshagaselfie med mig, Tess, Stefan, Hanna och Magnus.
Magnus blev suddig så det fick bli ett par till :).




På väg hem hade vi vackra moln och vacker himmel omkring oss hela vägen. Svarta moln, varvat med stora vita moln och blå himmel. Mäktigt! Jag försökte fånga lite av det på kort också, men det blir ju aldrig som i verkligheten. Men ändå värt att lägga upp :).


Kvällen slutade med mat från Max och att Tess kräktes upp allt som hon ätit efter att ha satt i halsen. Alltså lilla gumman... Så nu går tvättmaskinen för fullt igen och stefan skrubbar mattan med möbelschampo. Oh, du härliga vardag (som är på en helg) ;). 

Nu önskar jag och Gandalf - som för övrigt verkar må bra trots omständigheterna - dej God Natt min vän!! Och jag hoppas du får en bra vecka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0