Fotboll, dans och mess

Hej hej. 
Idag jobbade jag kort dag! Känns så skönt att göra det på fredagar. 
När jag kom hem fick vi en dansföreställning av barnen när de dansade till musiken från Frost. (Älskar Spotify!!)

Suddiga bilder blev det för de var inte stilla en sekund :). 

Efter middagen drog pojkarna iväg på fotboll. Eftersom Seth gått på fotbollsskola via ÖSK i sommar så blev de bjudna och Seth fick springa på planen innan matchen. 
Jag har som vanligt fått kort från dem :). Stefan känner mig.



Jag har haft min egen underhållning här hemma.


Och så kom Alex och Cornelia in en stund så Tess höll sig vaken bra trots att hon var riktigt trött. Men dem tog jag inget kort på...

Förut idag fick stefan spelet...

Och ändå syns inte hela raddan med sms... Haha. Love him. Vi har så lika humor. Det är nog inte många som skulle skratta åt samma saker som vi skrattar åt så det är tur vi har varandra. 

Nu önskar jag dej en amazing helg!!!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Karin S

Åh.. Vilka härliga kort! Och så glad för er skull. Önskar er många fina år. Ni ger hopp. (inte sett så mkt verklig kärlek i mitt liv..) Ses på söndag. Det blir av, även om jag krisar och knasade idag. I morgon ska jag baka tårta.... MKT tårta. Kram.

Svar: Fina Karin!! Det kommer gå jättebra imorgon!!! Ha fokus på syftet och inte människorna :). Ser fram mot det!!! Kram
Maria

2014-08-29 @ 21:35:58
Postat av: Karin S

TACK! :-) Nu kom lyckan igen.. SKA fokusera på det. På Honom. Vägen, sanningen och livet.. <3 Kram!

2014-08-30 @ 21:58:51
Postat av: Karin D

Så glad att ni kommer btw! :)

2014-08-31 @ 05:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0