Kak/tårta

Halli hallå där ute i cyberspace!
Idag har varit en sån där skönt dag, utan krav eller massa att göra. Utan jag har kunnat gå här hemma och plocka lite med sånt som behöver plockas med - när Tess inte har gnällt. Hon är inte sig själv och vi funderar på om hon har UVI igen. Stefan ska ta kontakt med BVC på måndag så får vi se. Man ska ju till Barnkliniken när det är misstanke om UVI på en sån liten, men dit är det ju svårt att höra av sig själv.
Ialla fall... Stefan har kaplanat på Speedway idag och Seth har lekt med en kompis. Så Tess och jag har varit hemma. Skönt.
 
Men dagen började lite sådär som vanligt här...
 
Tess och jag bakade en kak/tårta som jag var nyfiken på. Så bra det är att få hjälp haha.
Iaf att äta upp smeten. 
Om du undrar över den fina klädkombinationen Tess har idag så lät Stefan henne välja kläder helt själv. Haha. Jag brukar låta henne välja tröja/klänning eller byxor och så tar jag det andra för att matcha lite... Men såhär blev det alltså idag haha.
 
Mmmm, så gott.
 
Vi gick in till grannarna och fikade lite också på em. 
Tess och Cornelia pratade med varandra i "telfon". Hon kan tala vår tjej, även om man bara förstår "hej hej". 
 
Ikväll testade vi resultatet av kak/tårtan. Mmmm vad gott det var!!!
Inte den finaste kanske, men jag gjorde halv sats och hade ingen mindre form att göra den i, så den blev som den blev. Men ack så god!!
Oreo kakor och philadelfiaost typ... Och lite mer grejer. 
Mmmmm.
 
Nu ska jag lägga ner och titta på Atleterna med mina grabbar och se om det är något att se :)
 
Kram kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0