Överraskning o mjölkfritt

Idag har jag träffat min fina vän Linda. Hon fyller år idag och hennes föräldrar överraskade henne med att komma ner hit (hon bor ca fem mil från Örebro och föräldrarna utanför Uppsala). Och så bjöd de på middag i Wadköping och bjöd in oss oxå på tårta! Så roligt!!!

Ja just det, har ju solglajjorna på...

Det var bättre. 😎 



Vi har varsin tjej som är lika gamla. Det skiljer bara 26 dagar på dem.

Hon har tre barn till och jag har ju ett och hennes två äldsta och Seth leker bra! Kul!! 

Vi stannade en stund i Statsparken efter tårtan. Mysigt! 





Så roligt att få en stund att prata om det som händer i livet!! 

Vet ni (något helt annat), nu har vi bestämt oss för att testa mjölkfritt med Tess. Och hjälper inte det mot kräkningarna och orolig sömn så kanske vi testar glutenfritt. Det är så drygt att inte få sova och så synd om henne att vara så orolig på nätterna och gråta och verka ha ont. Hon har ju alltid varit sån här, så det är ju inget nytt, men ju äldre hon blir desto lättare är det ju att tolka de signaler och gråt hon har. Dessutom lär vi oss ju henne mer och mer och ser att hon inte verkar må särskilt bra, framför allt på nätterna. 
Vi ska få träffa barnläkare via BVC i september och då är det ju bra att ha testat det vi kan göra själva...

Nu önskar jag dej min vän en fin helg!!! Kraaaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0