Städ, bladd och motorcykelbesök.

Hallojsan.
Hur är det?
Idag har varit en god dag. Så skönt att få en sådan. Stefan åkte tidigt tidigt mot Alingsås för att predika i pingstkyrkan där. Vi bodde ju där mellan 2000-2003 :) och har goa vänner där. Först tänkte vi åka hela familjen, men sen tänkte vi om, eftersom det är många timmar i bilen och att vara där hela helgen med Tess som sover dåligt ändå och jag som precis börjat jobba heltid kändes lite övermäktigt just nu. Så vi hoppade det. Vi får åka dit någon annan gång i höst och hälsa på. 
 
Jag och barnen fick fart på förmiddagen och städade hela lägenheten. Så skönt! Jag gillar när det är nystädat (det är ju det så förfärligt kort tid nu för tiden ;) ). 
Fin städhjälp :)!
 
Och så dethär med att få hjälp att torka golv...
Blött...
 
Seth har ÄÄÄÄNTLIGEN fått leka med Cornelia och Sebbe, som varit borta i veckan. Så de har lekt hela dagen typ. Och Alex och jag har hunnit med två koppar kaffe under dagen :). Jag skulle bjuda henne på kaffe på eftermiddagen men då var kaffet hos oss slut. Ha ha, jag trodde vi hade mer i skåpet, så hon fick hämta sitt kaffe och hälla i vår maskin. Bra värdinna jag är va?
 
Tess har idag hittat en ny sysselsättning som hon gillar :).
 
Blött och "bladd" är roligt. 
 
På eftermiddagen kom Stefans morbror och moster på ett fikabesök och de kom på en fin motorcykel. Barnen gillade att sitta på den. (Tess ville inte gå av utan grät en skvätt när jag lyfte bort henne.) 
Att hon bara har blöja på sig är för att hon stod och bladdade med vatten precis innan och blev lite blöt :). 
 
 
 
 

 
 
Hej då Mats och Ulla för denna gång :). 
 
Nu har Stefan hämtat min Vännerbox med alla Vänneravsnitt i och satt i första avsnittet. Oh, vad roligt! Den är ju så bra. Får se hur lång tid det tar för oss att se igenom alla haha. Något avsnitt per kväll kanske det blir iaf. 
 
Nu önskar jag dej en fin kväll och hoppas att din vecka blir bra och att du får den kraft du behöver för att möta det du har att möta! 
Kramar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0