Vår fredag

På fredagar slutar jag kl 13, eftersom jag jobbar längre dagar resten av veckan. Jätteskönt - på fredagen iaf... :) De andra dagarna är ju rätt långa... 

Idag på eftermiddagen blev det kaffe med Steff, Alex och Tess - eller hon drack ju inte kaffe då. Så gott med en ledig em!!! 
Sen följde Tess och jag med och hämtade Cornelia och Sebbe.




Inte trädkramare utan stolpkramare :).





Sen hämtade jag Seth hos en kompis och sen bev det fredagsmys. Förstås! 

Nu är Stefan ute och går med en vän som har det tufft och jag la mig för att läsa. Ja, så har vår fredag varit :). 

Frodo är saknad och Seth gråter då och då - förstås! Gandalf är lugn och har inte gått runt och jamat som jag trodde hon skulle. Inte än iaf... Hon kommer och är mycket hos oss och det är ju bra. 
Men hon fattas oss, den lilla kissen... Att en katt kan lämna sånt tomrum. Men så är det! 

Kram och god natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0