Bättre och bättre

Hej hej.
Idag känns det som att livet återvänt i min kropp. Ja, det lät drastiskt, men jag har inte mått så bra senaste veckorna och idag känns det lite lättare i själ och kropp. 
Imorrn går jag till jobbet och Stefan är hemma med Tess. Men först ska jag på luciafirande på förskolan och skolan På morgonen. Älskar det!!!!

Tess fortsätter va piggare, men verkar ha lite ont fortfarande. 
Lek på köksgolvet.

Hallå...

Mamma och pappa är hos bror och passar barn och hund, så vi hämtade Seth lite tidigare och åkte dit.
Seth och Emma. :)


Tess har fått en ny idol i Molly. De satt och lekte en hel del. Härligt! 
"Koooom Molly", sa Tess när Molly gick någon annanstans :). 

Pappa, Tess, mamma, Molly och Emma.


Vila lite och titta på tv en stund. Livsnjutaren Tess.

Nu sover Tess, jag ska åka och hämta Seth på Vips och Alex kommer hit och passar Tess under tiden. 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0