Blankt

Hallojsan!

Idag är det tomt... Har inget att skriva om. Det är inte ofta det sker att det är helt blankt och svårt att skriva ett inlägg. Det här är ju liksom något jag älskar att göra, att blogga i stort sett varje dag. 
Men det har inte hänt mycket. Jag har jobbat, Stefan är förkyld - och du vet ju hur en manflu är haha - barnen har öppnat sina kalendrar och vi har tittat på julkalendern. Jo, Seth och jag har också hämtat en kalender och bingolotter som vi ska sälja nu när Seth spelar fotboll. Yey vad kul... Hm... 

Ja just det. Vill ju berätta om igår när jag la Tess. Hon var svårsövd och jag var rätt trött på det när jag nös till. 
"Posit mamma" sa hon. 
Hur gulligt som helst. Irritationen släppte något då iaf :).

Det var länge sen jag skrev något om Gandalf nu. Hon mår bra vad vi vet och det går bra trots att hon inte har Frodo längre. 

Oftast mysgandalf (men ibland jobbig pipemaja när hon går omkring och jamar mitt i nätterna). 


Hon har hittat docksängen. Tess träter på henne när hon ligger där för där ska ju "gockan" ligga. :)

Alltså det är en fantastisk ålder Tess är i. Orden sprutar ur henne och en hel del börjar vi förstå. Mycket är fortfarande bara blaj men som sagt, en hel del förstår vi nu. Otroligt roligt! 

Jaha det blev visst lite ändå trots den tomma hjärnan idag :).

Nu ska jag sova.
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0