Halli hallå!!

Halli hallå. 

Nu sitter jag här i soffan efter en heldag på jobbet. Gissa vilka barn som sov, så vi fick väcka dem imorse... Ha ha, våra barn som aldrig sover länge, fick väckas. Men klockan var iof bara 6.30, men Tess sover aldrig så länge. 
 
Idag har barnen varit på förskola och fritids, när Stefan och jag jobbat. Seth har åkt skridskor med fritids. Gissa glädjen!! Så igår tog vi fram alla grejer och en tjej ville också åka skridskor och ha på sig alla saker :). 
Liiiite stort bara. 
 
Killarna var ju på bio och kom hem nöjda och glada efter en rolig film. 
 
Tess och jag hade rolig här hemma. Strumpor på händerna fungerar också. 
 
Kolla på varandra genom en hushållsrulle är också roligt och det kan man hålla på med ett tag :).
 
Nä, jag har grym huvudvärk nu och har inte mer att säga just nu. Jag hoppas på att det inte blir migrän av detta... Så nu lägger jag ner. 
Kram kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0