Luciafirande

Hej min vän.

Imorse drog vi iväg till skola och förskola. Tess började med sitt luciafirande. Hon fick vara med på det, eftersom hon är pigg. Men när det och Seths firande var slut följde hon med Stefan hem. Hon äter ju fortfarande penicillin och så, så det kändes bäst att hon var hemma idag med. 

Vi visste inte hur Tess skulle reagera när hon var med och sjöng där framme, men det gick strålande. Hon hakade på de andra barnen och var nöjd och glad.

Förskolan.

Fina fina Tess.

Inte lätt att sitta stilla... 

Kollar in kompisen när de gör rörelser till "Blinka lilla stjärna där".

Musikläraren Pelle. När han spelar lyfter taket! Han är grym!!

Sen var det dags för Seths luciafirande.
Ca 180 barn och ungdomar från förskoleklass till nian var med och sjöng. Wow! Det var mäktigt!!!

Lucian.

Detta är innan tomtarna kom in...

Mörk bild på några av tomtarna. 



Finaste tomtenissen ever!!!! 

Nu har farmor kommit hit och Tess ska sova. (Jag bloggar under tiden jag lägger henne, eftersom det tar dryga timman innan hon somnar...) 
Nu önskar jag dej en fantastisk helg!!!!

Kram från oss!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhh vilka fina luciatåg. Mäktigt lite mer än Cornelias, men det har sin charm med små oxå ❤️
Kram o ha en underbar dag.

Svar: ❤️❤️ båda två har sin charm 😊 Hoppas du har det bra på julbordet 😊😊
Maria

2014-12-13 @ 10:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0