Pyssel

Halli hallå!! 
Hur är det ute i stugorna denna andra adventsafton? ;)
Idag har solen varit framme. Underbart!!

Vi skjutsade Stefan till jobbet på förmiddagen och hängde lite där så vi fick se honom "in action" :). Seth blev en liten hjälpreda - en stolt sådan :).
Suddig bild, men det blir lätt så när man ska va snabb.

När Tess sov sin middagslur pysslade Seth och jag julgranskulor. Roligt!!!
Hög koncentration.

Jamen, kan man annat än att älska denna söta, fantastiska kille??? Färgerna i detta hjärta är blåvitt förstås. (Leksands färger).

Här med de andra två runt öronen :). Haha. Goaste Seth!!

Tess har varit piggare idag. Halleluja! Hoppas hon är helt feberfri imorrn!! 

Vi hade en liten mysig stund innan hon skulle sova. 

Ser jag trött och sliten ut är det för att jag är det :). Nu hoppas jag på friska barn och föräldrar för vi är bra slitna nu. 
Det har varit ett tungt år på många sätt (men också väldigt bra på många sätt) och när sömnen är obefintlig om och om igen och så sjukdom på det... Nä, lite vila vore önskvärt :). 

Tack för att du är med mig här!! Det uppskattar jag!
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0