Dagen idag...

Jag ska försöka sova nu, men vill bara säga hej här först. 
TACK alla som på ett eller annat sätt hört av sig! Det värmer sjukt mycket.

Inatt vaknade Tess 04:20 och sov 20 minuter vid 6-tiden. Det kändes sisådär kul. Men sen sov hon en timma på förmiddagen (hon är ju "fröken sova en halvtimma åt gången" annars). Och då sov jag oxå! Jätteskönt! 
Sedan har största delen av dagen spenderats i soffan. Vi gjorde iordning så att Tess kunde leka i det rummet oxå. Jättebra! Så hon har varit nöjd och jag har faktiskt kunnat vila! 
Mamma var ute och gick med henne över en timma oxå så då blev det ännu mer vila för mig. 

Min systers barn, Hanna och Albin kom idag och de stora barnen har haft jätteroligt. Och Hanna har hjälpt till med Tess när andan fallit på. 

Jag mår inte bra, men bättre än igår. Huvudvärken är konstant, vad jag än gör. Men yrsel och illamående har lättat när jag ligger ner. Däremot när jag sitter eller står blir jag yr och illamående. Det som är störigt är att jag har svårt att hålla fokus. När jag pratar med Stefan i telefon orkar jag koncentrera mig ca 5-7 min. Sedan orkar jag inte mer. Hoppas det blir bättre snart! 

Vi har haft en bra dag iaf. 
Här kommer bilder från den:
Fruktstund.

Hanna läser för Tess.

Jag har blivit grön/gul runt ögat och i pannan nu ;). Det syns inte jättetydligt på bilden, men ser rätt så roligt ut i irl...

Mormor fixade god mellis med muffins! Smaskens!
(Muffins utan socker till denna dam).



Det är stora ytor att röra sig på. Det gillas! 

Barnen tittade på Disneys Flygplan nu ikväll. Här är Albin och Seth som diskuterar den efteråt. 

Nu hoppas jag på en bra natt med mycket sömn :). 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0