Hej hopp!!!


Hur har din dag varit?? 
Jag har haft det gott! Dagen började med att skjutsa Seth som vanligt och sen handla lite. BVC fick sig ett besök och Tess klarade 10 månaderskollen. :)
Hon är numera 75 cm lång och väger 9824 gr. Min lilla tjej är inte så liten längre. 
Vi hade sen förmånen att få åka på lite födelsedagsfirande! Lovely!! 

Sen har det städats, vilket var välbehövligt!!! 
Det är full fart på Tess hela tiden, som de här bilderna visar!



Seth var riktigt trött idag efter en heldag med skridskoåkning i skolan. Men han var oxå grymt nöjd.

Trött...

Jag har oxå fått en ny telefon som jag ska greja med nu :) Yey!!!

Och så måste jag berätta att jag är så glad för en vän, jag fått via bloggen, har fått en bebis!!! Hon har gått igenom liknande som jag gjorde med Silas och nu har hon - och hennes man - fått ett fint litet pyre!!! Vilken glädje!!!
Grattis!!!
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: cecilia

Tack vännen!! Du har varit sådant stort stöd för mig hela den här tiden och för att jag skulle våga hoppas att det skulle kunna bli någon liten. Nu har jag så svårt att slita mig från att vara nära denne (får dock låta m ta honom ibland) för att se sig mätt på honom går inte. Njuter av varje sekund jag kan. Tack för att ni finns där!!!!

Svar: Oh, visst är det ljuvligt med bebis!!Tack själv!!
Kram
Maria

2014-02-04 @ 23:12:15
URL: http://katzja.blogg.se
Postat av: Jenny

Fina barnen! Kan det vara som i vår familj att ettan är lite mer lik mamma och tvåan lite mer lik pappa? :)
Kram Jenny

2014-02-05 @ 17:35:23
URL: http://ebifamiljen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0