Silver, Ronnie och Mello

Idag har varit en bra dag - förutom att Stefan varit borta hela dagen!! Saknar min man!

Sandra kom hit och tittade på OS med mig när Seth och farmor var på friidrott. Riktigt nice!! 
Vi såg Charlotte Kalla ta silver! Lovely!!!






Vi konstaterade att vi saknar SVT:s kommentatorer och Pops, men att vi får försöka gilla läget nu när Viasat har OS. Men likväl saknar man Pops!!!

Framåt eftermiddagen åkte Sandra hem och vi andra tog en promenad. Seth bekantade sig med Ronnie Peterson lite. Den statyn står ju nära där vi bor. 

När Tess somnat fixade vi tacos.


Och så tittade vi på Mello. 
Jag gillar ju Martin Stenmark... Hoppas han går vidare sen. Jag tror inte på honom i Eurovision, men jag gillar hans stil. 

Tess har gråtit i sömnen till och från hela kvällen och är jätteorolig. Så jag har lagt över henne i min säng och så har jag lagt mig bredvid och hoppas hon lugnar sig. 
Seth sover inne hos farmor inatt :) så hon nattade honom. 

Vi har haft en jättebra dag, men jag dippade lite nu ikväll. Jag längtar efter och behöver en härlig, varm, lång kram från min Steff nu. Hoppas han inte kommer hem alltför sent. 
Imorgon är en ny dag med sång i kyrkan dop som Stefan håller i. Härligt härligt!! 

Hoppas din lördag varit bra!! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0