Vår dag

Goder kväller! 

Uj uj vad trött jag är. Alltså Tess sover, MEN hon gråter till - eller skriker snarare - ca en gång varje halvtimma och snurrar runt och sparkar och slår omkring sig. Så hon sover som sagt, men vi vaknar hela tiden. När man lägger en hand på henne eller sätter in nappen så lugnar hon sig. Jättedrygt detta. Vi fattar inte vad det är som händer för vi upplever inte att hon har ont någonstans... På dagarna är hon glad och nöjd som vanligt. 
Är det någon som har något förslag på vad detta kan handla om så tar vi gärna emot idéer och tips. 

I övrigt har vi varit i kyrkan idag. Jag var en av fyra som sjöng tillsammans. Roligt!! Stefan döpte en tjej idag och det är ju alltid fest!! 

Farmor åkte hem i eftermiddag och kom hem tryggt och säkert nu ikväll. 

Seth lekte en stund med Cornelia och sen såg det ut såhär: Seth tittar på ett barnprogram på datorn och Tess far runt och är en pillemoj som vanligt :). 



Nu ska jag sova för att orka mes att jobba imorgon :) Och så ska jag glädja mig lite åt Hellners silver idag oxå!! 
Kram och God natt! 


Kommentarer
Postat av: Linda Sköldenström

Hej Mia!
Låter som om lillstumpan drömmer. När de är så små och drömmer blir de väldigt oroliga i sömnen. Kan vara det. Kanske en idé att låta henne sova i eget rum ett tag? Så att ni får sova menar jag. Gråter hon så vaknar ni säkert ändå och finns där för henne alt. att köra med banvakt. Hoppas det "bara" är drömmarna som stör.
Kram! (Ses snart!!!)

Svar: Ska bli så kul att ni flyttar närmare!! Vi funderar allt på eget rum till henne, men det är inte bara utan mycket som måste fixas innan hon kan flytta in där. Men det ska prioriteras... Kram kram
Maria

2014-02-10 @ 15:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0