Goda vänner

Hej hej. 

Nu är jag tillbaka över utan igen. Jag fick helt enkelt va hemma från jobbet och det känns inte kul! Men jag tog rätt beslut för jag mådde inte bra. Jag har haft huvudvärk idag med men inte mer än att jag kunnat göra det som var inplanerat. 

På förmiddagen åkte Tess och jag till Ulrica och Hilde. Supermysigt. 
Fullt ös medvetslös.

Gofika och golunch fick vi! 

På em kom Sandra hit och det var oxå supermysigt men henne tog jag igen vbld på... 

Jag har några mysiga bilder på Tessilutt som jag inte visat :)

Hej hej mamma.
Det här var mycket intressant :)

Brorsans hockeyklubba är intressant oxå.

Nä, idag har jag inte mer att förtälja. Det var tråkiga dagar i helgen men skönt att Steff var hemma så jag kunde vila! Jag har dessutom tittat på en hel del Game of Thrones och det är aldrig fel ;). 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0