Hemmadag

Jahopp. Inatt kom äckelsjukan och hälsade på. Vi hoppas och ber att den är över och ingen mer blir smittad. Jag fick va hemma från jobbet idag oxå. Världelöst när man bara jobbar en dag i veckan! Seth fick va hemma från skolan trots att han inte är sjuk. Tycker det hör till normalt vett att han är hemma så han inte smittar ner någon.  

Tess har stortrivts med att ha brorsan hemma hela dagen. Men lite besvärligt tycker allt han att det är för hon vill ju ha allt som han har :). 








Full fart och bus.

God natter och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Maria! Vad roligt det är att läsa Din blogg och se Dina fantastiska bilder. Du får absolut inte sluta blogga. Även om jag inte kommenterar så ofta, så läser jag Din blogg nästan varenda dag. Tycker Ni är så duktiga, Du och Din man, att hantera Ert liv efter allt Ni gått igenom! Bonus i Din blogg är att jag kan få en skymt av släkten i Kisa eftersom jag kan säga att jag har viss kännedom om dessa personer. Stor kram från mammas gamla kompis Berith.

Svar: Tack Berith! Vad roligt att du gillar bloggen! På sportlovet blir det mer från Kisa :) Kram
Maria

2014-01-28 @ 12:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0