Lilljul

Så har vi då firat jul med min sida av familjen. Vi har firat med fika, tacos, efterrätt, paket till barnen och så fika igen. Härligt!! 


Fina bordstabletter som min mormor har virkat. 


Janne satt och läste för Molly :).

Hanna lekte med Tess en stund. 


Tre av fyra tjejkusiner grejar vid bordet...


Dags för julklappsutdelning.


...

Tess brydde sig mycket lite om detta med paketen...


Ändå fick hon en hel del! Bara bra grejer, så mamman är mycket nöjd!! :)

Selfie på mig och Tess, som Stefan förevigade oxå:


Seth med sina klappar. Han var oxå mycket nöjd :)


Syrran partade till det med Hannas diadem :).

Vad mer har hänt idag? 
Jo pappa skaffade Instagram. Nu är det bara Janne kvar så har alla i familjen det...
Tess har bara sovit 50 minuter idag men är ändå jättesvår att söva... Märkligt.

Hur gick natten då? Jodå, när jag väl slappnat av så sov jag 5!!!!! timmar i sträck innan jag vaknade av mig själv. (Det har inte hänt på över ett år!!!) Då låg jag vaken en timma för jag var pigg. Galet. Sen sov jag några timmar till men inte i sträck utan jag vaknade flera gånger. Men vad skönt det var. Tess och Stefan sov oxå bra för att va de... Skönt!!! Lyckat alltså, så det får vi göra om. 

Hoppas din dag varit bra!! 
Imorrn drar vardagen igång. Stefan jobbar och så börjar skolan igen på onsdag. Det blir faktiskt skönt med vardag igen även om jag gillar ledigheten oxå. Det är nog bra att detta blandas och att man inte bara har det ena eller andra. Kram 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att du fick sova länge! Kram

Svar: Men tack!!!Det var skönt
Maria

2014-01-06 @ 19:39:04
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0