Städdag

Hallojsan!! 

Inatt var ingen rolig natt. Stefan är sjuk och sov inte, Tess hade ont i magen och sov inte, vilket betyder att jag inte sov. Jag tror det var vällingen som gjorde henne orolig i magen för vi har precis bytt sort. Som tur var sov vi alla till 8:45 sen på morgonen. Amazing!! Händer ju aldrig även om vi varit vakna flera timmar. Till och med Seth sov så länge! 

Sen har dagen flutit på med städ och handling osv. Gott.

Tess brukar sova 30 min tre gånger om dagen, men idag slog hon till med att sova över två timmar på eftermiddagen! Vad händer. Såhär såg det ut när hon sov:
Skön stil. Tur att det var skidskytte som Stefan kunde titta på samtidigt. 

Samtidigt som de låg och sov och vilade så lekte Seth inne hos grannarna och jag fick gå och städa och greja all by My self. Som jag njöt!! 

Nu ikväll är det fredagsmys förstås :)
Fint kort va? Haha.

Gott att ha Stefan hemma även om han är sjuk (förkylning och feber). 

Nu sover Tess och vi andra tittar på Fångarna på Fortet (minns du att Seth brukade säga "Fågarna på sportet"?) Hihi. 

Avslutar med en underbar bild på mina två fina!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna (Livet enligt Johanna)

Härlig sovstil!

2014-01-03 @ 23:02:31
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0