Vänner och snö

Både igår och i förrgår träffade jag vänner och hade såna här härliga samtal som man växer av och får "aha tankar" av, om du förstår vad jag menar. Oh, det är så skönt med såna dagar!!!! Särskilt nu har det varit så behövligt!! 

Och så lite bilder från sista dagarna :)
Tess gillar att va ute och promenera. 


Hallå där :).

"Titt ut", en mycket populär lek. 


Syskonkärlek.



Idag började Öppna Föris, Källan, igen. Det är grymt gott att gå dit och hänga där på förmiddagen. Jag tog inga kort där för jag brukar låta telefonen ligga i väskan. Men vi hade det bra iaf även om vi inte var jättemånga idag. Jag tror både sjukdom och snön gjorde sitt till att vi inte blev så många.
Har det kommit mycket snö hos dej? Här har det kommit ett par dm senaste dagarna. Gissa om barnen gillar't! Seth är ute en bra stund varje dag när vi kommer hem. Vi bor ju bra på det sättet med lekplats, kulle att åka Bob nerför och massa "grönområde" (snöområde just nu då). 

Nu sover Tess - i sin säng - och Seth ska snart sova oxå. Sen kommer Stefan hem lite senare och då måste resten av veckan planeras lite. Och så ska jag nog fixa resten av disken som står i köket... Kanske. 

Ha en skön kväll!! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har bara fått någon cm så gräsmattan lyser igenom, ingen pulkaåkning ännu! Barnen hoppas på mer här och det gör jag också, det blir så ljust och alla ljud dämpas - älskar snön!
Kram från Partille

Svar: Hoppas ni får mer snö snart!! Stor kram
Maria

2014-01-18 @ 11:06:39
URL: http://ebifamiljen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0