Doktor och kräk

Ibland är det häftigt hur allt blir... Det blev ingen film igår, men däremot ett givande och härligt samtal med en vän!! Sånt är värt så mycket!!

Nu blire bilder från vår dag...
Seth komedi "försent" till morgonsamlingen och fick göra armhävningar :)

Tess somnade skönt till slut och sov gott.

Lite fika i husvagnen innan vi skulle in till Örebro och läkare. 

Efter läkarbesöket - som gick bra - åt vi på Jensens. Vi missade ju lunchen på Hampe. 
Gott gott... 

Seth var kvar här ute. Han trivs erköigen bland allt folk. 

Sånt här händer på såna här läger...


Kolla Tess min :). Det är Stefans hand som hjälper till att smälla ballongen.

Det roliga var att tjejen inte lev blöt alls utan de två mitt emot blev det. 

Haha. 

Nu är jag i husvagnen igen. Jag var med på början av kvällsmötet men så kräktes Tess ner sej och säng så jag fick hjälpa till. En fick ta hand om tvätten och en fick duscha barnet. Usch så drygt det är att hon kräks när hon gråter så hon kräks. Synd om henne! Trist för oss...

Hoppas hon somnar snart så ska vi försöka äta kvällsmacka ihop innan kvällen fortsätter för mig nere vid sjön. 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0