#Hampe14

Hallojsan 
Det får bli ett sånt där inlägg med bilder idag för nu är det sent som vanligt... 
Men jag måste börja med att säga: Oh vad bra vi har det!!!! Visst är det ett pyssel (och framför allt ett jagande på Tess), men vi har det så bra! 
Så fina, goa ungdomar och så underbara ledare!!!! Jag är så tacksam att jag i år igen får vara en del av dem!!! 

Nu till bilder och vår dag :).

I söndags regnade det lite och Tess hittade åter igen Vattenpölar. 




Vackert innan läggdags...

På måndag morgon åkte jag till jobbet och var där hela dagen. När jag kom tillbaka så var stefan tvungen att förbereda möte osv. Så vi byttes bara av.
Så började första mötet. 451 ungdomar och ca 60 ledare plus alla volontärer från pingst i odensbacken som lagar mat, diskar, städar osv. 

Suddig bild på mötesledarna. David, Ida, Malin och Steff. Jag är stolt över min Steff!!!

Sen hängde vi i vår husvagn lite och åt macka, när barnen somnat. Här Ida och jag. Tyvärr är det masa äckliga bruna sniglar i gräset och de hittar in i förtältet. Blä!!!

Idag har ju varit första hela dagen. Det var som vanligt tävling efter första samlingen. 
Härligt varmt och sol!!!! Här Annelie och jag.

Jag, Jacob och Stafan...

Tess far runt...

Seth var med och tävlade. (I röd kebba). Han var med Avestagänget - såklart...

Sen blev det äggkastning mellan Tobbe och Steff... Såklart.

Tobbe ställde upp så att Seth också fick testa... Snällt :)

När det var seminarier passade jag och barnen på att gå ner till vattnet.








Stefan och Jacob blev intervjuade av NA. Kul. Fotografen tog kort på när ungdomarna strömmade in i kyrkan (och jag tog kort på honom som tog kort på dem...) 
Men han syns visst inte...

Ikväll ledde inte stefan möte så jag gick och var med på hela. (Vi byts om helt enkelt). 
Christofer predikade grymt bra!!

Det är ju bl.a. några från Avesta ("mina" tjejer) som är med och leder lovsång. Alltså!!!! Jag gråter när de sjunger för det är så fint och så fantastiskt!!! 
Så stolt över Amanda och Rebecka!!!

Så stolt över Alicia!! 


Sen nu ikväll har vi bara suttit och skrattat tillsammans med bl.a. dessa två. Annelie och Jacob. Så skönt att få göra det med!! 

Seth satt utan oss med lite andra folk. Han är en av dem i röd kebba :). 

Nu ska jag försöka varav mer lite och kanske läsa... 
Sov gott!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0