Dagens plus

Dagens plus:

+Sommarfest i kyrkan!

Tess och Alex. 

Tess satt dessutom nästan hela festen så vi kunde vara inne i kyrkan hela tiden. Hurray!!

Det bjöds bl.a. på ansiktsmålning :). Här är jag, Cornelia och Tess :).
Cornelia blir alltid bra på kort!! Riktigt photogenic!!

+ Guds natur!


Oerhört vacker!!!

+ En espresso och en chokladbit såhär på kvällen.
(Nej, jag blir inte pigg av kaffe- tyvärr när man är trött och skulle behöva piggna till...)

+ Att möta vänner som tycker om mig. Att få ha samtal med vänner som lyssnar och bryr sig! 

+ Att nu få gå och lägga sig i en skön säng, i ett hem där jag får vara trygg och där jag har allt jag behöver plus en hel del till.

Tacksam!! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trevligt hade vi, som vanligt 😃

Svar: ❤️❤️
Maria

2014-06-02 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0