Födelsedag och student

Hej min vän!
Förlåt att jag är en dålig bloggare just nu, men det är fullt upp här...

Men jag vill in och säga hej idag ändå. :)
Idag har jag fått fira fina Therese som fyller år och så har jag och resten av familjen varit och firat studenterna och så har Seth varit på kalas. 

Men dagen började tidigt, som vanligt.
En gräsklippare for fram i världens fart här utanför kl 7 imorse. Oss gör det inget för vi är ju vakna ändå, men jag tänker på alla andra som har sommarlov och vill sova.


Full fart med Tess... 

Maten på Goda Rum i Kumla där jag, Johanna och Therese åt en god god lunch. Så skönt att få sitta ner med goda vänner utan att bli avbruten eller behöva stressa i sig maten. :)


Efterrätt. (Dock inte min eftersom jag inte tål ägg och mjölk som denna innehåller...)

Mätt och glad för fina vänner!!!

Tyvärr tog jag inga kort på studenterna. Glömde helt enkelt. 
Vi avslutade hos Emma och där bjöds det på biskvier och jag fick inte ha min ifred... Haha. Tess gillade den mycket...


Foton tagna av Elisabeth Perder.

Som du kanske förstår fick både hennes och mina kläder slängas på tvätt när vi kom hem :). (Och nej, hon åt inte upp hela...) 

Nu år vår husvagn packad och klar och imorgon åker vi till älskade Nyhem!!! 

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså....vilken pudding du är!!! Såååååå fin❤️ Önskar er en toppenfin vecka!!! Kram på dig

Svar: Haha tack du!!! 😊
Maria

2014-06-13 @ 22:46:56
Postat av: Johanna

Vi kommer på måndag! Ha det så bra!

Svar: Hoppas vi stöter ihop snart :)
Maria

2014-06-13 @ 23:04:47
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: cecilia

Så go hon är :)
Hoppas att ni får en underbar vecka i Nyhem :) Kan ju hoppas på fint väder så det blir massa bad (har för mig att det ligger vid en sjö) :) Kraamar

Svar: Tack!!! Fint väder är det men inget bad för mig... Badkrukan vill ha liiiite varmare först. Kram
Maria

2014-06-14 @ 00:29:54
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0