Härligt besök!!

Idag förstår du min vän, så har två vänner från Avesta varit och hälsat på. Oh, så roligt!! 
Lina och Therese (och Maja) kom ner på förmiddagen och vi började vår date på Fröken Brogrens Veranda. Det blir ju inte samma "sitta länge och prata" när man har två ettåringar med sig, men vi hade det gott ändå :).
 
Mmmm, vad gott!!
Maja och Tess. Det skiljer knappt en månad på dem :). Kul!!
 
Sen gick vi på stan en sväng. Efter att Seth hämtats hem från skolan åt vi lunch och hängde i soffan och hade det gott. 
Härliga vänner! (Tyvärr blev bilden väldigt mörk). 
 
Haha, Maja tog en leksak från Tess, men si det gick hon inte med på. Kolla in minen på Tess :). Hahah. 
"Nu hade jag den!!" Bestämda Tess. De lekte på bra och ingen gråt eller tandagnisslan när de tog varandras leksaker osv. Jätteskönt tycker jag :). 
 
Lina hade med sig hembakade hallongrottor, som dottern Amanda bakat. SMASKENS!!! Och en klänning till Tess, fingerboard och cykel till Seth och så varsin dalahäst till barnen (som hon gjort själv). Jättefina!! Oh, vad glad jag blev.
 
 
Känns jättekul att ha fått spendera dagen med goa vänner! Tyvärr ses man ju alltför sällan, men man får vara glad för de gånger man ses! 
 
Jag är tacksam för en fin dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var sååååå roligt att ses :-)) Det måste vi göra om mycket snart igen!! Kraaaaaam Lina

Svar: Verkligen super!!!!! Måste ses snart igen Lina!!!!
Maria

2014-06-04 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0