Hemma igen

Hallå hallå.
 
Nu är jag och barnen hemma igen efter en härlig helg i Kisa. 
 
Igår morse ville Seth träna - alltså springa - på ett gå/löpband som mamma och pappa har. Naturligtvis ville Tess vara med - som med allt Seth gör. :)
 
Med lite hjälp gick det en stund. 
 
Sovrummen ligger på övervåningen i huset och det finns ju ingen grind där och Tess kan inte gå i trappor än. Så då får man fixa sin egen grind :).


Snyggt va??

Pappa hamnade på golvet och kastaade boll med barnen. Det såg roligt  ut. 
 
 
Han fick även dra runt på barnen i den hemmasnickrade kärran. 
Tess var lite skeptisk, men det gick så mycket bättre när Seth var med. 
Tryggt med brorsan. 
 
De har även en sandlåda där det spenderades en del tid. 
Det är mycket nytt att upptäcka när man är ett år. 
 
Min goa fina kille!!
 
Min mormor och morfar var och hälsade på en sväng igår. Riktigt härligt att få ses! 
 
Efter finalen på gladiatorerna såg det ut såhär i vårt sovrum. 
Lite suddigt, men väldigt gulligt. Många kuddar och täcken ligger runt Tess, som rör sig MYCKET när hon sover och det är ju dumt om hon ska hamna under sängen eller utanför madrassen osv, så därför får det bli kuddar och grejer runtomkring henne. Dessutom rör sig Seth MYCKET när han sover och kan trilla ner från sin säng, på Tess, så där fick det också bli lite täcken som "mur" så han inte ramlar ner. 
 
Idag har det varit strålande soligt väder. Oh, vad härligt!! Så vi har spenderat en hel del tid i trädgården idag :). 
Jag vet inte hur jag ser ut, men konstig blev jag haha. Men det bjuder jag på. :)
 
Det finns så mycket vackra blommor. 
Olvon. 
Löjtnantshjärta. Oh, så fina de är!!
 
 
 
Pappa flaggade idag, pingstdagen i ära. 
Vilken fin flagga vi har! Jag gillar den!
 
Vi tittade även på lillprinsessan, Leonores, dop. Vilka galet fina prinsessor vi har! Victoria är så otroligt vacker och Madelene också. När Victoria syntes i bild sa Seth: "Oh, vad lik Lovisa hon är!" Hihi. Ja, Lovisa är också galet vacker :). 
 
Nu är vi hemma igen iaf och en ny vecka väntar. På onsdag är det skolavslutning och sedan blir det sommarlov! Härligt!!! Ska bli skönt att inte ha tider att passa på samma sätt. 
 
Nu önskar jag en god kväll!! Hoppas din vecka bliir amazing!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0