Kaffetant

Tack för fantastisk support här och på sms 😊 Sååå tacksam! 

Tess gillar kaffe. Hon vill alltid smaka. Så igår tog jag fram en mockakopp, som jag fått av min mormor och morfar. De drack jag kaffe ur när jag var liten. 
Mmm så gott. (Naturligtvis får hon inte mycket!)

Igår når jag klätt på henne så gick hon in i sitt rum, hämtade en klänning och visade med stor tydlighet att hon ville ha på sig den. Haha. Hur ska detta gå i framtiden? 

Mimmi Piggklänning på :)

På eftermiddan gick vi in till Alex en stund och fick kaffe.
Och Tess åt en kaka. 

Seth och de stora barnen lekte och blev inte med på bild.


Alex kompis Becca var där oxå. Nice! 

Nu ska Tess sova - bara hon slutar styra runt så dant... - och när hon sover har Seth önskat att spela Sänka skepp och att fika lite. Mysigt! 

Nu önskar jag dej en skön dag!!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Mummen

...så pratade vi när Seth och du skulle sänka skepp.
Hoppas ni hann spela en stund. Kram

Svar: Vi hann spela 😊
Maria

2014-06-26 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0